Aarhus set fra en skæv vinkel – Fotoudstilling

Fotoklubben ISO8000 – fotoudstilling

1. okt.- 6. nov. i Kulturhus Bunkeren: Aarhus- set fra en skæv vinkel.

15 fotografer fra Fotoklubben ISO8000 udstiller værker under det fælles tema: ”Aarhus-set fra en skæv vinkel” i Kulturhus Bunkeren. Udstillingens fotos er udvalgt af et dommerpanel bestående af Stadsarkivar Søren Bitsch Christensen og fotografen Tina Sørensen.

Vi åbner udstillingen mandag den 31/10 kl. 16. Kl. 16.15 vil der være et oplæg af formanden for Fotoklubben ISO8000, Henrik Woer, om udstillingen og den by vi bor i. Alle er velkomne.

ISO8000 ønske med udstillingen har været at vise Aarhus fra lidt andre vinkler end dem vi normalt ser, når vi bevæger os rundt i vores fælles by.

På udstillingen vil vi gerne vise, at vi bor i en smuk by med store og smukke attraktioner, flotte pladser, gader og smukke huse. Vi vil også gerne vise at vi bor i en by med glade, leende og legende mennesker der sammen dyrker fællesskabet. Men byen har også sine mørke sider, blandt andet kvarterer der langsomt forfalder og hvor man aner lidt mismod – også hos dem der bor der. Den side af Aarhus vil vi også vise på udstillingen.

Udstillingen, der kan ses hver dag fra 09-20.00. er støttet af FO-Aarhus debatpulje.

Fotoklubben ISO8000 er den største fotoklub i Aarhus med knap 100 medlemmer. Blandt klubbens medlemmer er der både professionelle fotografer og glade amatørfotografer. Klubben holder til i egne lokaler i Højbjerg.