Fastelavnsfest var en succes

Søndag den 11. februar 2024 blev der fejret fastelavn i Kulturhus Bunkeren, hvor en mangfoldig gruppe mennesker i alle aldre var samlet til en festlig eftermiddag fyldt med sjov og hygge. Med omkring 50 glade deltagere var der livlig aktivitet og fastelavnsstemning hele vejen rundt.

Både børn og voksne deltog i tøndeslagningen, og flere var iført fantasifulde kostumer. Spiderman, en politimand og et par prinsesser var blot nogle af de figurer, der sprang frem fra mængden. Selv et par voksne havde kastet sig ud i legen med forklædninger, her i blandt en klovn, der spredte smil blandt gæsterne.

Der var tønder for både store og små, og ingen gik tomhændet eller sultne hjem fra fastelavnsfesten, hvor der var masser af slikposer, fastelavnsboller og forfriskende eller varme drikkevarer til rådighed.

På det festligt pyntede torv blev der delt grin og gode samtaler imellem gæsterne, og stemningen var hyggelig og afslappet. papmasker, tønder og katte bidrog til den magiske atmosfære, der kendetegner en rigtig fastelavnsfest.

Alt i alt var det en dejlig eftermiddag, arrangeret af Hillsong og Kulturhus Bunkeren i forening, en eftermiddag der både samlede lokalsamfundet, deltagerne i Hillsongs gudstjeneste og spredte glæde og latter hos alle tilstedeværende. Med sådan et vellykket arrangement bliver succesen helt sikkert gentaget i 2025.

Men du behøver dog ikke vente helt til fastelavn 2025 for at kunne deltage i et hyggeligt arrangement i Bunkeren. Der er allerede flere spændende ting i støbeskeen. Blandt andet kommer der snart et arrangement for hundeejere, så denne lille kattedronning og hendes firbenede venner ikke altid skal efterlades alene derhjemme, mens alt det sjove sker.