Kulturhus Bunkeren er nu på Instagram

Hej og velkommen til Bunkerens Venner!

Vi er en ny support-side dedikeret til at støtte Kulturhus Bunkeren og dele alt det spændende, der sker i og omkring Bunkeren i det nordlige Aarhus. Vi fokuserer særligt på det, der interesserer områdets beboere.

Bunkerens Venner er her for at være din guide til alt det, du har brug for at vide om Bunkeren. Det inkluderer alt fra kommende arrangementer og kulturelle begivenheder til insider-tips og historier om livet i og omkring hele nordbyens kulturhus.

Bag profilen står en nabo til Bunkeren, som også er løst ansat på Bunkeren til at dokumentere livet på stedet. Jeg kender derfor området omkring Bunkeren godt og ønsker at dele den unikke stemning og energi med jer alle, så flere bliver inkluderet i livet og fællesskabet i og omkring Bunkeren.

Så hvis du er interesseret i at lære mere om Bunkeren, støtte op om vores kulturhus og blive en del af områdets fællesskab, så tryk på “Følg” og kom med på rejsen!

• Tanja